Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAdvance CTE: State Leaders Connecting Learning to Work
TitelOpportunities to Advance Statewide Industry Collaboration and Engagement in Career Technical Education
Quelle(2021), (10 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Business Relationship; Vocational Education; Educational Legislation; Federal Legislation; Labor Force Development; Labor Legislation; State Programs; Delaware; Georgia; Maryland; Ohio; South Carolina
AbstractBusiness and industry leaders have an essential role to play in the design and delivery of high-quality Career Technical Education (CTE) programs. They bring unique perspectives on the foundational competencies and qualifications for entry-level work in their respective industries and can provide input into the design of programs of study, learning standards and classroom-based curriculum. The Strengthening Career and Technical Education for the 21st Century Act (Perkins V) provides the perfect opportunity for leveraging ongoing sector strategies and scaling up engagement with business and industry leaders in CTE. Many states established statewide advisory councils with representatives from critical state industries to inform the design of their Perkins V plans. This report explores state strategies to systematically engage business and industry leaders in support of CTE. The information draws on research from Advance CTE's review of Perkins V state plans as well as key informant interviews with CTE leaders in Delaware, Georgia, Maryland, Ohio and South Carolina. (As Provided).
AnmerkungenAdvance CTE: State Leaders connecting Learning to Work. 8484 Georgia Avenue Suite 320, Silver Spring, MD 20910. Tel: 301-588-9630; Fax: 301-576-7115; Web site: https://careertech.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: