Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGoodwin, Amanda P.; Petscher, Yaacov; Jones, Sara; McFadden, Sara; Reynolds, Dan; Lantos, Tess
TitelThe Monster in the Classroom: Assessing Language to Inform Instruction
Quelle(2020), (35 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Goodwin, Amanda P.)
ORCID (Petscher, Yaacov)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterComputer Assisted Testing; Handheld Devices; Language Maintenance; Language Tests; Vocabulary; Reading Ability; Writing Skills; Teaching Methods; Game Based Learning; Oral Language; Reading Comprehension; Middle School Students
AbstractThe authors describe Monster, PI, which is an app-based, gamified assessment that measures language skills (knowledge of morphology, vocabulary, and syntax) of students in grades 5-8 and provides teachers with interpretable score reports to drive instruction that improves vocabulary, reading, and writing ability. Specifically, the authors describe why an assessment of language is important to include, the components of language that are assessed by Monster, PI, and how Monster, PI, uses gamification to add enjoyment and motivation to the assessment experience. The authors then explain how to use Monster, PI, to inform instructional decisions, specifically explaining the overall instructional framework, what each score means, and examples of instruction that link to each area assessed by the app. Links to Common Core State Standards are included. The authors conclude by sharing teachers' feedback on the assessment and how they used it to support instruction in their classrooms. [This paper was published in "Reading Teacher" v73 n5 p603-616 2020 (EJ1245158).] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: