Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBracco, Kathy Reeves; Barrat, Vanessa; Finkelstein, Neal
InstitutionWestEd
TitelStudent Progress under California State University's Executive Order 1110: A Systemwide Analysis of Outcomes in 2018/19
Quelle(2020), (53 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; State Universities; College Readiness; Mathematics Instruction; College Mathematics; Intervention; Program Effectiveness; Student Characteristics; Student Placement; Gender Differences; Racial Differences; Ethnicity; Majors (Students); Enrollment Rate; Courses; Summer Programs; College Bound Students; College Credits; Transitional Programs; At Risk Students; Required Courses; Mathematics Skills; Educational Policy; California
AbstractWestEd is undertaking a multiyear series of implementation studies intended to inform the California State University (CSU) system about the implementation of Executive Order 1110 (EO 1110). A major policy adopted by the CSU Chancellor's Office in 2017, EO 1110 requires CSU campuses to eliminate non-credit developmental courses in Written Communication (WC) and Mathematics/Quantitative Reasoning (QR), change the process for how students are placed into WC and QR courses, and improve how students are supported to succeed. WestEd's first EO 1110 report, "College-Ready in the California State University System: Campus Experiences Implementing EO 1110," (ED595731) issued in 2019, illustrates the variation in course models and instructional approaches adopted by campuses in response to this major policy change. This second report looks at the progress of nearly 60,000 students during the first year of implementation of the policy, the 2018/19 academic year. (ERIC).
AnmerkungenWestEd. 730 Harrison Street, San Francisco, CA 94107-1242. Tel: 877-493-7833; Tel: 415-565-3000; Fax: 415-565-3012; Web site: http://www.wested.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: