Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBrowder, Diane; Lazarus, Sheryl; Thurlow, Martha
InstitutionNational Center on Educational Outcomes; Applied Engineering Management Corporation (AEM); Council of Chief State School Officers (CCSSO); National Association of State Directors of Special Education (NASDSE); WestEd
TitelAlternate Interim Assessments for Students with the Most Significant Cognitive Disabilities. NCEO Brief Number 23
Quelle(2021), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStudent Evaluation; Severe Intellectual Disability; Alternative Assessment; Evaluation Methods; Test Construction; Students with Disabilities; Stakeholders; Cooperative Planning; Summative Evaluation
AbstractThis Brief offers preliminary guidance for the development of interim assessment options for students with the most significant cognitive disabilities. There are federal requirements that all statewide and districtwide administrations of an assessment must have an alternate assessment. Given the importance interim assessments have now when there is an increased need for timely data on student learning and progress, the creation of high-quality alternate interim assessment options for students with the most significant cognitive disabilities requires urgent attention. (As Provided).
AnmerkungenNational Center on Educational Outcomes. University of Minnesota, 207 Pattee Hall, 150 Pillsburg Drive Southeast, Minneapolis, MN 55455. Tel: 612-626-1530; Fax: 612-624-0879; e-mail: nceo@umn.edu; Web site: http://www.cehd.umn.edu/nceo
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: