Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWelby, Kathryn A.
TitelRemote Learning Strategies for Students with IEPs: An Educator's Guidebook
Quelle(2021), (158 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-0-367-75162-3
SchlagwörterLeitfaden; Teaching Methods; Individualized Education Programs; Students with Disabilities; Asynchronous Communication; Educational Technology; Technology Uses in Education; Special Education; Distance Education; Interpersonal Relationship; Parent Participation; Meetings; Computer Mediated Communication; Assistive Technology; Academic Accommodations (Disabilities); Paraprofessional School Personnel
AbstractThis succinct guidebook provides educators with the essentials they need to navigate remote learning for students with Individualized Education Programs (IEPs). Filled with practical tools and excerpts from teachers in the field, this book explores tips to share with parents, alongside synchronous and asynchronous strategies that can help make IEPs possible in a remote environment. Ideal for special educators, coaches, service providers, and leaders, this is the go-to resource for supporting IEPs outside the traditional classroom. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge, Taylor & Francis Group. 7625 Empire Drive, Florence, KY 41042. Tel: 800-634-7064; Fax: 800-248-4724; e-mail: cserve@routledge-ny.com; Web site: http://www.routledge.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: