Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBartlebaugh, Hannah; Abraham, Ansley
InstitutionSouthern Regional Education Board (SREB)
TitelNow Is the Time to Focus on Faculty Diversity
Quelle(2021), (12 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDiversity (Faculty); Minority Group Teachers; College Faculty; African Americans; Whites; Asian Americans; Pacific Islanders; Hispanic Americans; American Indians; Alaska Natives; Doctoral Programs; Role Models; Minority Group Students; College Role; Student Recruitment; State Programs; Teacher Recruitment; Teacher Persistence; Mentors; Faculty Development
AbstractThe recent reckoning with racial injustice that has occurred across the United States offers an ideal opportunity for state leaders and universities to address the lack of diversity among college faculty and increase their commitments to diversity, equity and inclusion. This report offers four recommendations for increasing faculty diversity based on SREB's 30 years of research and work with this issue. [This report was published as part of SREB's State Doctoral Scholars Program.] (As Provided).
AnmerkungenSouthern Regional Education Board. 592 10th Street NW, Atlanta, GA 30318-5790. Tel: 404-875-9211; Fax: 404-872-1477; e-mail: publications@sreb.org; Web site: http://www.sreb.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: