Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enReichardt, Robert; Klute, Mary; Stewart, Joshua; Meyer, Stephen
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED); Regional Educational Laboratory Central (ED); Marzano Research
TitelAn Approach to Using Student and Teacher Data to Understand and Predict Teacher Shortages. REL 2021-052
Quelle(2020), (37 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterData Analysis; Prediction; Teacher Shortage; State Departments of Education; Elementary Secondary Education; Computer Software; Trend Analysis; Teacher Certification; Public Agencies; Teacher Effectiveness; Equal Education; Enrollment Trends; Teacher Supply and Demand; Educational Trends; Missouri
AbstractAddressing teacher shortages has been a persistent concern among leaders in schools, districts, state education agencies, and the federal government. This report describes an approach to identifying patterns of teacher shortages that was collaboratively developed by the Missouri Department of Elementary and Secondary Education and the Regional Educational Laboratory Central. The approach is implemented using widely available software. It can be adopted or adapted by education agencies that wish to understand and predict teacher shortages, including shortage trends in content and certification areas, in their own contexts. Education agencies may also use teacher shortage predictions to inform efforts to address inequities in students' access to excellent educators. (As Provided).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Central. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/central/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: