Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMuñiz, Jenny
InstitutionNew America
TitelInvesting in Grow Your Own Teacher Programs: Leveraging State-Level Competitive Grants to Promote Quality
Quelle(2020), (40 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Education Programs; Nontraditional Students; Barriers; Grants; Alternative Teacher Certification; Program Development; Program Effectiveness; Financial Support; Social Support Groups; Work Experience; Compensation (Remuneration); Institutional Cooperation; Incentives; Competition; Paraprofessional Personnel; Teacher Aides; Teacher Recruitment; Community Programs; Cultural Background; State Programs; Government Role; California; New York; Washington; Colorado; Texas; Illinois; Minnesota
AbstractFor many non-traditional candidates, the path into teaching is riddled with bumps and detours. They must pay for increasingly expensive coursework and certification costs, attend classes that conflict with work schedules, and forgo wages to complete unfunded student teaching requirements. These roadblocks can deter valuable local talent--paraeducators, afterschool staff, substitutes, parents, and students--from becoming teachers. The good news is that a number of states are using competitive grants to expand and strengthen GYO programs, which offer more hospitable pathways into the profession for candidates who share the same communities and demographic backgrounds as their students. (As Provided).
AnmerkungenNew America. 740 15th Street NW Suite 900, Washington, DC 20005. Tel: 202-986-2700; Fax: 202-986-3696; Web site: https://www.newamerica.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: