Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Forum on Education Statistics (ED); Quality Information Partners, Inc. (QIP)
TitelForum Guide to Exit Codes. NFES 2020-132
Quelle(2020), (37 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Coding; Taxonomy; Best Practices; State Departments of Education; School Districts; Transfer Students; Dropouts; High School Graduates; Reentry Students; Enrollment; Public Schools; Student Mobility; Elementary Secondary Education; Nevada; Hawaii; Utah; Guam; Maine; Colorado; Virginia; Wisconsin; Arkansas; Washington; California
AbstractThe "Forum Guide to Exit Codes" provides an updated taxonomy for exit codes, information on best practices related to exit coding, and case studies that highlight different education agencies' approaches to and experiences with exit coding. In 2006, the Forum addressed the need for a voluntary, common format for tracking data about when students transferred, completed high school, dropped out, or otherwise exited an education agency with the publication of "Accounting for Every Student: A Taxonomy for Standard Student Exit Codes." This new publication updates information originally published in the 2006 document. This resource is intended for education agency leaders and staff who collect and use data on student enrollment and exit status to accurately account for all students. This resource includes the following chapters and appendices: (1) Introduction to Exit Codes; (2) The Exit Codes Taxonomy; (3) Best Practices in Exit Coding; (4) Case Studies; and (5) Characteristics of Sound Exit Code Taxonomies. [For "Accounting for Every Student: A Taxonomy for Standard Student Exit Codes. NFES 2006-804," see ED493174.] (ERIC).
AnmerkungenNational Forum on Education Statistics. 1990 K Street NW Room 9095, Washington, DC 2006. Fax: 202-502-7475; Web site: http://nces.ed.gov/forum/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: