Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRossouw, J. P.
InstitutionBulgarian Comparative Education Society (BCES)
TitelDeveloping a Faculty Research Culture in Higher Education: A South African Perspective
[Konferenzbericht] Paper presented at the Annual International Conference of the Bulgarian Comparative Education Society (BCES) (18th, Online, Jun 2020).
Quelle(2020), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Teacher Researchers; College Faculty; College Environment; Teacher Attitudes; Work Environment; Productivity; Innovation; Administrator Role; Strategic Planning; South Africa
AbstractAn increase in research productivity is of vital importance in the development of countries worldwide. However, when research outputs are measured, many higher education faculties neither meet the expectations regarding quality nor quantity despite the increasing drive towards publications. This paper examines how academic managers can reform a prevailing weak or average research culture. Research and innovation managers such as deans, research directors and research professors may benefit from implementing the principles of the innovation value chain to transform a specific research culture characterised by low morale and a lack of outputs. Based on the author's experience and relevant scholarly literature, it is argued in this paper that a general passive or negative attitude amongst faculty members who are expected to produce research outputs, can be converted to a vibrant environment characterised by positive attitudes and increased research productivity. (As Provided).
AnmerkungenBulgarian Comparative Education Society. Blvd Shipchenski prohod 69 A, 1574 Sofia, Bulgaria. e-mail: info@bces-conference.org; Web site: http://www.bces-conference.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: