Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMurphy, Peter
InstitutionEmpire Center for Public Policy, Inc.
TitelCommercial Cash: How NY Schools Can Raise Extra Money without Raising Taxes. Issue Brief
Quelle(2019), (10 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Finance; Income; Taxes; Advertising; Fund Raising; School Districts; Local Government; State Legislation; New York; Missouri; Indiana; Pennsylvania; New Jersey; Massachusetts; Texas
AbstractSchool districts across New York are constrained from fully exploiting a potential source of revenue to help offset pressure on local taxes. The revenue source in question is commercial advertising--including signs, sponsorships and facility naming rights, especially for athletic facilities. Experience in other states suggests New York school districts could raise thousands of dollars a year to as much as millions of dollars over a multi-year period by selling advertising and naming rights on their properties. These sums will not look large in the context of total school budgets, but at the margins they can help offset the cost of athletic and arts programs, as well as capital improvements and maintenance, which often are first on the chopping block when budgets are tight. Under New York's local property tax levy cap, effective since 2012, every locally raised dollar counts more than ever. This report highlights key reforms needed to clear the way for New York school districts to stretch their dollars at least a little further. (ERIC).
AnmerkungenEmpire Center for Public Policy. 150 Broadway Suite 404, Menands, NY 12204. Tel: 518-434-3100; Fax: 518-434-3130; e-mail: info@empirecenter.org; Web site: https://www.empirecenter.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: