Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCui, Jiashan; Natzke, Luke
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED); American Institutes for Research (AIR)
TitelEarly Childhood Program Participation: 2019. First Look--Summary. NCES 2020-075
Quelle(2020), (7 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEarly Childhood Education; Child Care; Young Children; Family Role; Child Care Centers; Barriers; Family Environment; Family Life; Emergent Literacy; Numeracy; Learning Activities; Preschool Education; Costs; Decision Making; Family Characteristics; Individual Characteristics; National Household Education Survey
AbstractThis report provides a summary of the full "First Look" report, which presents data on the early childhood care and education arrangements for children in the United States from birth through the age of 5 who were not yet enrolled in kindergarten by 2019. The report also presents data on selected family activities. These data represent circumstances before the implementation of coronavirus pandemic restrictions. The data for this report come from the Early Childhood Program Participation (ECPP) Survey, administered as part of the 2019 National Household Education Surveys Program (NHES:2019). This summary report also presents selected findings from the study. [For "Early Childhood Program Participation: 2019. First Look. NCES 2020-075," see ED607039.] (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: