Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSpurrier, Alex; Aldeman, Chad; Schiess, Jennifer O'Neal; Rotherham, Andrew J.
InstitutionBellwether Education Partners
TitelThe Historical Roots and Theory of Change of Modern School Accountability. Making Next Year Count: Summer 2020 Accountability Series
Quelle(2020), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Change; Accountability; Educational History; Equal Education; Academic Standards; Educational Assessment; Academic Achievement; At Risk Students; Low Income Students; Minority Group Students; English Language Learners; Students with Disabilities; Public Schools; Elementary Secondary Education; Politics of Education; Educational Legislation; Federal Legislation; State Legislation; Educational Policy; COVID-19; Pandemics; Kentucky
AbstractThis brief is part of a four-part series examining the past, present, and future of modern school accountability systems. With the dual forces of the COVID-19 pandemic and the national call to action on racial inequity, the question of how we should measure and hold schools accountable for the impact they have on students is more urgent than ever. This brief examines how today's school accountability policies are supposed to work and how they have evolved over the course of several decades. The authors argue that the core objective of accountability--higher and more equitable outcomes for students--must remain at the center of policymakers' decisions, particularly as they navigate the uncertain landscape of schooling during a global pandemic. (ERIC).
AnmerkungenBellwether Education Partners. e-mail: contactus@bellwethereducation.org; Web site: http://bellwethereducation.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: