Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFriedlaender, Diane
InstitutionStanford Center for Opportunity Policy in Education (SCOPE)
TitelA Humanistic Approach to Scaling Up. Research Brief
Quelle(2019), (9 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHumanism; Organizational Change; Educational Change; After School Programs; Summer Programs; State Departments of Education; Systems Approach; Organizational Culture; Meetings; Employees; Public Agencies; Trust (Psychology); Statewide Planning; Program Administration; Central Office Administrators; Coaching (Performance); Change Strategies; Educational Policy; Faculty Development; Staff Development; Elementary Secondary Education; Kindergarten; School Districts; Alignment (Education); Educational Opportunities; Educational Improvement; Educational Quality; Communities of Practice; California
AbstractWhat does it take to transform a large, bureaucratic institution with a fractured culture and a compliance orientation into a nurturing, collaborative, vision-directed organization? In 2017, the California Department of Education's Expanded Learning Division (after-school and summer programs) took a radically different approach by cultivating the shared humanity of those in their system. This brief was produced as one of two final reports on a humanistic and systems thinking approach to cultural change in this large scale state organization. [For "A Humanistic Approach to Scaling Up," see ED605425.] (ERIC).
AnmerkungenStanford Center for Opportunity Policy in Education. Barnum Center 505 Lasuen Mall, Stanford, CA 94305. Tel: 650-725-8600; Fax: 650-736-1682; e-mail: scope@stanford.edu; Web site: http://edpolicy.stanford.edu/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: