Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCanadian Association of University Teachers (CAUT)
TitelUp-to-the-Task: Academic & Research Staff Are Ready to Solve Canada's Emerging Problems. Submission to the Pre-Budget Consultations in Advance of the 2020 Budget
Quelle(2019), (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Higher Education; Climate; Change; Conservation (Environment); College Role; Research; Social Problems; Equal Education; Data; Scientists; Financial Support; Sciences; Access to Education; Student Financial Aid; Data Collection; Canada
AbstractLike other Canadians, the Canadian Association of University Teachers (CAUT) members are alarmed by the existential threat that climate change represents to the world. They believe leadership from Canadian governments is crucial along with meaningful changes from institutions and individual efforts. The post-secondary education (PSE) sector has a critical role to play in mitigating and adapting to climate change through research and teaching. The majority of Canadians believe that universities and colleges will help solve climate change and 95 percent agree that research conducted at post-secondary institutions helps solve problems Canada will face over the next decades. This report discusses the following actions that need to take place to address these problems: (1) expand science and research; (2) address education inequality; and (3) close data gaps and improve access to government data. (ERIC).
AnmerkungenCanadian Association of University Teachers. 2705 Queensview Drive, Ottawa, ON K2B 8K2, Canada. Tel: 613-820-2270; Fax: 613-820-7244; e-mail: acppu@caut.ca; Web site: http://www.caut.ca
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: