Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMinistry of Education (British Columbia)
TitelAboriginal Report 2014/15-2018/19: How Are We Doing?
Quelle(2019), (47 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Foreign Countries; Canada Natives; American Indian Students; Public Schools; Academic Achievement; Elementary Secondary Education; Postsecondary Education; Student Characteristics; Achievement Tests; Graduation Rate; Student Attitudes; Child Custody
AbstractThis report provides information about the performance of Aboriginal students (including adults) in public schools. Readers should notice that there are changes to historical and trend data. Once a student has self-identified as being of Aboriginal ancestry, the student is included in all report outcomes for Aboriginal students. This approach ensures a consistent methodology for identifying Aboriginal students across years, as students may self-identify as Aboriginal on some enrollments and not on others. The sections of this report include the following: (1) Introduction; (2) Student and District Context (Kindergarten-Grade 12), 2014/15-2018/19; (3) Foundation Skills Assessment (FSA) Grades 4 and 7, 2014/15-2018/19; (4) Required Examinations Results, 2014/15-2018/19; (5) Transitions, 2013/14-2018/19; (6) School Completion, 2014/15-2018/19; (7) Education Experiences of Children in Care, 2013/14-2017/18; (8) Post-Secondary Transitions, 2014/15-2017/18; (9) Student Learning Survey Results, 2014/15-2018/19; and (10) Glossary. [For the previous report, "Aboriginal Report 2013/14-2017/18: How Are We Doing?," see ED596480.] (ERIC).
AnmerkungenBritish Columbia Ministry of Education. P.O. Box 9146, Station Provincial Government, Victoria, BC V8W 9H1, Canada. Tel: 1-888-879-1166; Web site: http://www.gov.bc.ca/bced/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: