Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlamri, Abeer A.; Sanchez, Edgar I.
InstitutionACT, Inc.
TitelExamining Profiles of Engagement with ACT Online Prep. Research Report 2019-4
Quelle(2019), (21 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Entrance Examinations; Test Coaching; Online Courses; Learner Engagement; Gender Differences; Profiles; Students; Student Characteristics; ACT Assessment
AbstractThis study aims to characterize how students enrolled in a test preparation product, ACT® Online Test Prep (AOP), use that product. Following Geiser (2012), Masyn (2013), and Morin (2016), the authors use latent profile analysis (LPA) to identify students' engagement profiles using four engagement measures: activity, time, practice ACT score, and percent correct. Five engagement profiles were identified: Low-Usage/Low-Performance (24%), Low-Usage/High-Performance (7%), Low-Usage/Moderate-Performance (32%), Moderate-Usage/Low-Performance (17%), and High-Usage/ Moderate-Performance (20%). Moreover, female students were less likely to have a Low-Usage/High-Performance profile. The heterogeneity of engagement profiles is discussed in relation to usage and performance as well as potential future research directions. This study is a first step towards understanding how students engage with online programs for preparing for college entrance exams. Understanding variation in test preparation usage can help inform product improvement efforts and guide new users to get the most from their preparation. (ERIC).
AnmerkungenACT, Inc. 500 ACT Drive, P.O. Box 168, Iowa City, IA 52243-0168. Tel: 319-337-1270; Web site: http://www.act.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: