Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreenberg Motamedi, Jason; Merrill, Becca; Amor, Hella Bel Hadj; Leong, Melinda; Schultz, J. Lee
InstitutionWashington Student Achievement Council
TitelEducator Field Placement in Rural Areas: A Policy Brief for the Washington State Legislature
Quelle(2019), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStudent Teachers; Rural Schools; Placement; Student Teaching; Barriers; College School Cooperation; Teacher Education Programs; Educational Finance; Cooperating Teachers; Incentives; Teacher Education Curriculum; Rural Education; Student Teacher Supervisors; Washington
AbstractWashington State struggles to retain qualified and diverse teachers. This teacher shortage is particularly acute in rural areas. To address this issue, the 2019 State Legislature directed the Washington Student Achievement Council (WSAC) to produce a report with policy recommendations for increasing student teachers' field placement in rural areas (under Section 204 of E2SHB 1139.SL). This may create a teacher pipeline for rural districts and lead to more teachers in rural schools. This policy brief provides recommendations to encourage teacher preparation programs approved by the Washington Professional Educator Standards Board to develop relationships with school districts that are not in their general geographic area (i.e., rural districts) and to provide supervisory support for student teachers' field placement in these school districts. (ERIC).
AnmerkungenWashington Student Achievement Council. P.O. Box 43430, Olympia, WA 98504. Tel: 360-753-7800; E-mail: info@wsac.wa.gov; Web site: http://www.wsac.wa.gov
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: