Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inChubb, John E.
TitelLearning from No Child Left Behind: How and Why the Nation's Most Important but Controversial Education Law Should Be Renewed
Quelle(2009), (84 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-0-8179-4982-2
SchlagwörterEducational Legislation; Federal Legislation; Elementary Secondary Education; Educational Benefits; Outcomes of Education; Academic Standards; Academic Achievement; Accountability; Sciences; Social Studies; Information Systems; Teacher Effectiveness; School Choice; Tutoring; School Closing; Educational Strategies; Educational Change; Educational Improvement
AbstractThe author, writing on behalf of Hoover's Koret task Force on K-12 Education, presents a convincing case that, despite the controversy it has ignited, the No Child Left Behind (NCLB) law is making a positive difference and should be renewed. He outlines ten specific lessons and recommendations that identify the strengths and weaknesses of NCLB and offers suggestions for improving the law, building on its current foundation. (As Provided).
AnmerkungenHoover Institution Press. 434 Galvez Stanford University, Stanford, CA 94305. Tel: 800-935-2882; Tel: 650-723-3373; Fax: 650-723-8626; e-mail: hooverpress@stanford.edu; Web site: http://www.hooverpress.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: