Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTyler, Burr; Britton, Ted
InstitutionWestEd; S.D. Bechtel, Jr. Foundation
TitelDeveloping District Plans for NGSS Implementation: Preventing Detours and Finding Express Lanes on the Journey to Implement the New Science Standards. Evaluation Report #4
Quelle(2018), (77 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterNational Standards; Academic Standards; Science Education; Program Implementation; School Districts; Educational Planning; Master Plans; Elementary School Science; Elementary Schools; Middle Schools; Program Development; California
AbstractThe K-8 Early Implementers Initiative has found that careful planning is critical. With thin planning, unexpected detours or dead ends are likely. However, with solid planning, districts are more likely to achieve their implementation goals and may discover some express lanes for their implementation journey. This evaluation report documents lessons learned by the Early Implementer districts through their development and use of master district plans for the Next Generation Science Standard (NGSS) implementation. Intended for district-level administrators and state education policymakers, this report is the fourth in a series of evaluation releases. The report's main topics are: (1) Benefits of developing an NGSS implementation plan; (2) Processes used to develop plan components, including overcoming challenges; (3) Recommendations for developing plans; and (4) Sample components of districts' NGSS implementation plans. (ERIC).
AnmerkungenWestEd. 730 Harrison Street, San Francisco, CA 94107-1242. Tel: 877-493-7833; Tel: 415-565-3000; Fax: 415-565-3012; Web site: http://www.wested.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: