Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTyler, Burr; Britton, Ted; Iveland, Ashley; Valcarcel, Joshua; Schneider, Steve
InstitutionWestEd; S.D. Bechtel, Jr. Foundation
TitelThe Needle Is Moving in California K-8 Science: Integration with English Language Arts, Integration of the Sciences, and Returning Science as a K-8 Core Subject. Evaluation Report #1
Quelle(2016), (48 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary Schools; Middle Schools; Science Instruction; Interdisciplinary Approach; Language Arts; Teaching Methods; Academic Standards; Common Core State Standards; Program Implementation; Faculty Development; Teacher Attitudes; National Standards; California
AbstractThis first Early Implementers Initiative evaluation publication discusses one of the major shifts required by the Next Generation Science Standards (NGSS), namely the shift to integrated instruction. The integration of science and English language arts (ELA) is the focus of the first main section, and the integration of the science disciplines (i.e., earth and space, life, and physical) inherent in the middle school integrated model is the focus of the second. Also discussed in the third and final section, as well as throughout this publication, is another fundamental shift: the need to teach science in the first place. In order for any of the targeted shifts of the NGSS to take place, K-8 teachers must devote time to teaching science on a regular basis. Findings presented throughout the report are based on data from the eight public school districts supported by the S. D. Bechtel Jr., Foundation. (ERIC).
AnmerkungenWestEd. 730 Harrison Street, San Francisco, CA 94107-1242. Tel: 877-493-7833; Tel: 415-565-3000; Fax: 415-565-3012; Web site: http://www.wested.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: