Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHedger, Joseph
InstitutionNational Association of State Boards of Education
TitelGovernors Draw Roadmap toward Common Ground on State Education. Policy Update. Vol. 26, No. 3
Quelle(2019), (2 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterState Officials; Educational Policy; Speeches; Early Childhood Education; After School Education; Career Education; Mental Health; Child Health; State Boards of Education; Colorado; Iowa; Mississippi; New Hampshire; Washington
AbstractIn 2019, almost all governors spoke on education concerns in their "state of the state addresses," including school funding, career and technical education, postsecondary funding and financial aid, early childhood education, and teacher pay. According to this National Association of State Boards of Education (NASBE) analysis, in Colorado, Iowa, Mississippi, New Hampshire, and Washington, state boards are helping to drive initiatives that governors raised in their 2019 speeches. (As Provided).
AnmerkungenNational Association of State Boards of Education. 2121 Crystal Drive Suite 350, Arlington, VA 22202. Tel: 703-684-4000; Fax: 703-836-2313; e-mail: boards@nasbe.org; Web site: http://www.nasbe.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: