Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionTexas Higher Education Coordinating Board
Titel"60x30TX" Progress Report
Quelle(2018), (53 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Higher Education; Educational Planning; Educational Attainment; Statewide Planning; Futures (of Society); Stakeholders; Educational Objectives; African American Students; Hispanic American Students; Gender Differences; Certification; Academic Degrees; College Graduates; College Attendance; Student Financial Aid; Trend Analysis; Educational Trends; Disadvantaged; Males; Employment Potential; Texas
AbstractTwelve years remain in the "60x30TX" higher education plan for Texas. The overarching goal of the plan is for 60 percent of young adult Texans, ages 25-34, to have a certificate or degree by 2030. This is the third "60x30TX" progress report issued by the THECB. It provides breakouts and explanations of the "60x30TX" metrics and displays goals and targets through 2030. In addition, this report summarizes Texas Higher Education Coordinating Board activities or initiatives that are supporting and helping to achieve the goals and targets listed in "60x30TX." This report shows Texas is beginning to make progress toward its goals and is seeing early signs of improvement. Statewide, higher education stakeholders, however, must continue to set the stage for success, to help Texas ensure a good future for those who will soon enter the workforce and for the millions that will inherit our successes. [For the 2017 report, see ED581785.] (ERIC).
AnmerkungenTexas Higher Education Coordinating Board. P.O. Box 12788, Austin, TX 78711. Tel: 800-242-3062; Tel: 512-427-6101; Fax: 512-427-6127; Web site: http://www.thecb.state.tx.us
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: