Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAllen, Laura K.; Crossley, Scott A.; Snow, Erica L.; Jacovina, Matthew E.; Perret, Cecile; McNamara, Danielle S.
TitelAm I Wrong or Am I Right? Gains in Monitoring Accuracy in an Intelligent Tutoring System for Writing
[Konferenzbericht] Paper presented at the International Conference on Artificial Intelligence in Education (17th, 2015).
Quelle(2015), (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterIntelligent Tutoring Systems; Self Evaluation (Individuals); Accuracy; Essays; Scores; Writing Strategies; Writing Instruction; Educational Technology; Technology Uses in Education; Educational Games; Drills (Practice); Feedback (Response); High School Students
AbstractWe investigated whether students increased their self-assessment accuracy and essay scores over the course of an intervention with a writing strategy intelligent tutoring system, [Writing Pal] (W-Pal). Results indicate that students were able to learn from W-Pal, and that the combination of strategy instruction, game-based practice, and holistic essay-based practice led to equivalent gains in self-assessment accuracy compared to heavier doses of deliberate writing practice (offering twice the amount of system feedback). (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: