Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enNodine, Thad; Venezia, Andrea; Bracco, Kathy
InstitutionWestEd
TitelChanging Course: A Guide to Increasing Student Completion in Community Colleges
Quelle(2011), (48 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Community Colleges; Two Year College Students; Graduation; Educational Change; School Holding Power; Educational Planning; Partnerships in Education; Program Design; Educational Principles
AbstractCompletion by Design, an initiative sponsored by the Bill & Melinda Gates Foundation, seeks to raise community college completion rates for large numbers of students while containing college costs, maintaining open access, and ensuring the quality of college programs and credentials. The goal of this guide is to assist community college faculty, staff, and administrators as they begin rethinking and redesigning their systems, programs, and instruction to increase student completion. The guide identifies the goals of the Completion by Design initiative; summarizes key design principles for improving completion rates; and, in the process, offers a common language for initiating this work. [Completion By Design is an initiative of the Bill & Melinda Gates Foundation's Postsecondary Success Strategy. For the companion report, "Changing Course: A Planning Tool for Increasing Student Completion in Community Colleges," see ED585320.] (ERIC).
AnmerkungenWestEd. 730 Harrison Street, San Francisco, CA 94107-1242. Tel: 877-493-7833; Tel: 415-565-3000; Fax: 415-565-3012; Web site: http://www.wested.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: