Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMeyers, Coby V.; Redding, Sam; Hitt, Dallas Hambrick; McCauley, Carlas; Dunn, Lenay; Chapman, Katy; Ambroso, Eric; Chen-Gaddini, Min
InstitutionCenter on School Turnaround at WestEd
TitelFour Domains for Rapid School Improvement: A Systems Framework. The Center on School Turnaround Four Domains Series
Quelle(2017), (48 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Turnaround; Educational Improvement; Models; Systems Approach; Transformational Leadership; Talent Development; Instructional Improvement; Educational Change; Organizational Change; School Culture; Program Implementation; School Districts; Progress Monitoring; Educational Strategies; Educational Objectives; Evidence Based Practice; Student Needs; Barriers
AbstractThe Center on School Turnaround at WestEd has developed a framework to assist states, districts, and schools in leading and managing rapid improvement efforts. The framework shares, in practical language, the critical practices of successful school turnaround in four domains, or areas of focus, that research and experience suggest are central to rapid and significant improvement: turnaround leadership, talent development, instructional transformation, and culture shift. At a more fine-grained level, the framework then offers examples of how each practice would be put into action at each level of the system. [Contributing writers were Coby V. Meyers, Sam Redding, Dallas Hambrick Hitt, Carlas McCauley, Lenay Dunn, Katy Chapman, Eric Ambroso, and Min Chen-Gaddini. For other reports in the Center on School Turnaround Four Domains Series, see ED584111, ED584125, and ED584115.] (ERIC).
AnmerkungenCenter on School Turnaround at WestEd. 1000 G Street Suite 500, Sacramento, CA 95814. e-mail: cst_info@wested.org; Web site: http://centeronschoolturnaround.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: