Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJoe, Jilliam N.; Tocci, Cynthia M.; Holtzman, Steven L.; Williams, Jean C.
InstitutionBill and Melinda Gates Foundation; Educational Testing Service
TitelFoundations of Observation: Considerations for Developing a Classroom Observation System That Helps Districts Achieve Consistent and Accurate Scores. MET Project, Policy and Practice Brief
Quelle(2013), (36 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Classroom Observation Techniques; Teacher Evaluation; Evaluators; Training; Certification; Test Construction; Test Selection
AbstractThe purpose of this paper is to provide states and school districts with processes they can use to help ensure high-quality data collection during teacher observations. Educational Testing Service's (ETS's) goal in writing it is to share the knowledge and expertise they gained: (1) from designing and implementing scoring processes for the Measures of Effective Teaching (MET) project, which used content-neutral and content-specific observation instruments for measuring teacher practice; and (2) from other experiences they have had with observation systems. The authors broadly outline what is involved in setting up such a system, including considerations related to selecting an observation instrument, training observers, certifying observer proficiency, and conducting post-training observations of classroom practice. (ERIC).
AnmerkungenBill & Melinda Gates Foundation. P.O. Box 23350, Seattle, WA 98102. Tel: 206-709-3100; e-mail: info@gatesfoundation.org; Web site: http://www.gatesfoundation.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: