Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFrey, Andy J.; Lee, Jon; Small, Jason W.; Walker, Hill M.; Seeley, John R.
TitelMotivational Interviewing Training and Assessment System (MITAS) for School-Based Applications
Quelle17 (2017) 4, S.86-92 (8 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEvidence Based Practice; Learner Engagement; School Counselors; Counseling Techniques; Program Effectiveness; Workshops; Feedback (Response); Check Lists; Program Evaluation; Likert Scales; Participation; Behavior Change; Competence; Questionnaires; Counselor Training; Early Childhood Education; School Personnel; Statistical Analysis; Pretests Posttests
AbstractIn this article, Andy Frey and colleagues present the Motivational Interviewing Training and Assessment System (MITAS), an evidence-based strategy for counselors to improve student engagement. The article documents the feasibility of the MITAS and the large gains to be made in school counselor competencies through its implementation, providing a new direction for enhancing student engagement in SBH. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: