Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKelly, Scott
InstitutionHigher Education Policy Institute (HEPI) (United Kingdom)
TitelReforming BTECs: Applied General Qualifications as a Route to Higher Education. HEPI Report 94
Quelle(2017), (44 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-908240-25-5
SchlagwörterQualifications; Academic Standards; Student Characteristics; Enrollment Rate; Graduation Rate; Barriers; Articulation (Education); Higher Education; Educational Change; Student Improvement; Change Strategies; Technology Education; Business Education; High School Equivalency Programs; Educational Policy; Educational Practices; Foreign Countries; United Kingdom
AbstractThe dramatic rise in the number of university students holding BTECs [Business and Technology Education Councils] raises important questions about the purpose of the qualification and whether it should be treated by policymakers as part of an academic or vocational pathway. Scott Kelly discusses these issues and makes a number of recommendations for policymakers and universities. (As Provided).
AnmerkungenHigher Education Policy Institute. 99 Banbury Road, Oxford, OX26JX, UK. Tel: +44-1865-284450; Fax: +44-1865-284449; e-mail: info@hepi.ac.uk; Web site: http://www.hepi.ac.uk
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: