Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRyan, Alex; Tilbury, Daniella
InstitutionHigher Education Academy (HEA) (United Kingdom)
TitelFlexible Pedagogies: New Pedagogical Ideas. Flexible Pedagogies: Preparing for the Future Series
Quelle(2014), (41 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeaching Methods; Power Structure; World Views; Western Civilization; Interdisciplinary Approach; Cooperation; Higher Education; Educational Policy; Educational Change; Sustainable Development; Educational Research; Futures (of Society); Student Empowerment; Educational Practices; Socialization; Transformative Learning; Teacher Competencies; Foreign Countries; Program Descriptions; Foreign Policy; Australia; Malaysia; United Kingdom
AbstractThis publication is part of our five-strand research project "Flexible Pedagogies: preparing for the future". It identifies six "new pedagogical ideas" offering new pathways for learning. These include: (1) actively involving students in learning development and processes of "co-creation" thereby challenging existing learning relationships and power frames; (2) deconstructing dominant pedagogical frames that promote only Western worldviews; and (3) generating inter-disciplinary, inter-professional and cross-sectoral learning, to maximise collaboration developing less formal learning cultures, particularly through new technologies and co-curricular activities. Find out more in this essential guide to policy, thinking and change in HE learning and teaching. The following are appended: (1) List of acronyms used; (2) Useful resources and tools; and (3) Education for sustainable development. (As Provided).
AnmerkungenHigher Education Academy. York Science Park, Innovation Way, Heslington, York Y010 5BR, United Kingdom. Tel: 01904 717500; e-mail: enquiries@heacademy.ac.uk; Web site: https://www.heacademy.ac.uk/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: