Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRolleston, Rob; Howe, Richard; Sprague, Mary Ann
InstitutionInternational Educational Data Mining Society
TitelEducational Reports That Scale across Users and Data
[Konferenzbericht] Paper presented at the International Conference on Educational Data Mining (EDM) (8th, Madrid, Spain, Jun 26-29, 2015).
Quelle(2015), (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterReports; Data; Computer Uses in Education; User Needs (Information); Usability; Pilot Projects; Ethnography; Elementary Schools; Layout (Publications); Charts; Tables (Data); Data Analysis
AbstractThe field of education is undergoing fundamental change with the growing use of data. Fine-scale data collection at the item-response level is now possible. Xerox has developed a system that bridges the paper-to-digital divide by providing the well-established and easy-to-use paper interface to students, but digitizes the responses for scoring, validating, reporting, and managing data using a range of digital technologies. The Ignite™ system supports written responses, shading, connecting lines, multiple choice selections, and other question types. For some users, monitoring is at a very fine-grain level in both time and skill, while for others the data is used for more summative evaluations and strategic planning; one users' details may be another user's overview. All the reports presented in this document use the same basic atomic data elements and associated meta-data. The hierarchical nature of the organization of users requires that these atomic elements be combined in different ways for specialized visual representations, dependent upon the needs of the user. [For complete proceedings, see ED560503.] (As Provided).
AnmerkungenInternational Educational Data Mining Society. e-mail: admin@educationaldatamining.org; Web site: http://www.educationaldatamining.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: