Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCardichon, Jessica; Lovell, Phillip
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelEquity and ESEA: Holding High Schools Accountable for Traditionally Underserved Students
Quelle(2015), (9 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEqual Education; Accountability; High School Students; High Schools; At Risk Students; Federal Legislation; Educational Legislation; Elementary Secondary Education; Graduation Rate; Disadvantaged Youth; State Policy; Minority Group Students; Low Income Groups
AbstractAbsent any federal requirement to monitor the performance of student subgroups, a significant number of states have implemented accountability systems that either ignore the performance of these students or provide only minimal oversight. As Congress moves forward with reauthorizing ESEA, it must codify the 2008 high school graduation rate regulations and require states and districts to implement interventions in high schools where one or more student subgroups miss one or more state-set performance targets for two or more years. In doing so, Congress can use the reauthorization of ESEA as an opportunity to strengthen, not weaken, the protections for historically underserved students and dramatically improve their academic outcomes. The following is appended: State Student Subgroup High School Graduation Rate Accountability. [Contains endnotes.] (As Provided).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: