Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionData Quality Campaign
TitelPreparing Every Citizen for the Knowledge Economy: A Primer on Using Early Childhood, K-12, Postsecondary and Workforce Data
Quelle(2012), (18 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Information Dissemination; Knowledge Economy; State Policy; Information Systems; Networks; Shared Resources and Services; Access to Information; Institutional Cooperation; Data Collection; Longitudinal Studies; Databases; Information Transfer; State Legislation; Early Childhood Education; Elementary Secondary Education; Postsecondary Education; Education Work Relationship; Governance; Barriers; Privacy; Confidentiality; Student Records; Stakeholders; Reports
AbstractWhile states have made tremendous progress building the capacity to collect longitudinal data, developing the systems and practices to tap into P-20W data remains a nascent effort in most states. This primer aims to provide policymakers with information and recommendations to propel states' progress toward using P-20W data to prepare individuals for today's economy. This primer provides the following information to guide policymakers' efforts: (1) An overview of what it means to link data systems, match data records and share information and why it matters; (2) A snapshot of the data landscape in key sectors with which K-12 needs to share information; (3) Key policymaker actions to support system linkages; and (4) Examples from the field and additional resources to guide state efforts. (As Provided).
AnmerkungenData Quality Campaign. 1250 H Street NW Suite 825, Washington, DC 20005. Tel: 202-393-4372; Fax: 202-393-3930; e-mail: info@dataqualitycampaign.org; Web site: http://www.dataqualitycampaign.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: