Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAgodini, Roberto; Harris, Barbara; Remillard, Janine; Thomas, Melissa
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED)
TitelAfter Two Years, Three Elementary Math Curricula Outperform a Fourth. NCEE Technical Appendix. NCEE 2013-4019
Quelle(2013), (55 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMathematics Curriculum; Elementary School Mathematics; Mathematics Instruction; Grade 1; Grade 2; Mathematics Achievement; Instructional Effectiveness; Comparative Analysis; Teaching Methods; Mathematical Concepts; Cognitive Processes; Drills (Practice); Teacher Role; Teacher Student Relationship; Memorization; Mathematics Skills; Faculty Development; Institutional Characteristics; Teacher Characteristics; Student Characteristics; Scores; Age Differences; Gender Differences; Racial Differences; Limited English Speaking; Special Needs Students; Educational Attainment; Teaching Experience; Pedagogical Content Knowledge; Poverty
AbstractThis appendix provides the details that underlie the analyses reported in the evaluation brief, "After Two Years, Three Elementary Math Curricula Outperform a Fourth." The details are organized in six sections: Study Curricula and Design (Section A), Data Collection (Section B), Construction of the Analysis File (Section C), Curriculum Effects on Student Math Achievement (Section D), Curriculum Implementation (Section E), and Effects of Switching Curricula (Section F). (Contains 19 footnotes, 35 tables, and 2 figures.) [For the full report, see ED544185.] (As Provided).
AnmerkungenNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://ies.ed.gov/ncee/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: