Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMontana Office of Public Instruction
TitelSpecial Education Report to the 63rd Legislature
Quelle(2013), (49 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Enrollment; Special Education; Educational Quality; Educational Finance; Financial Support; Transitional Programs; Disabilities; Enrollment Trends; Public Education; Inclusion; Children; Adolescents; Speech Therapy; Physical Therapy; Block Grants; State Aid; Student Needs; Occupational Therapy; Accountability; Educational Needs; Federal Legislation; Educational Legislation; Disability Identification; Expulsion; Suspension; Educational Environment; Preschool Education; Disproportionate Representation; Parent Participation; Outcomes of Education; Montana
AbstractThe Special Education Division of the Office of Public Instruction (OPI) provides many services to Montana schools to assist them in providing a quality education to all students. The programs managed through this division are all aligned with Superintendent Juneau's Graduation Matters Montana initiative. The special education division is organized into four work units that provide professional development, funding, data collection and analysis, and general supervision to local school districts. These efforts are supported by an excellent group of administrative assistants that keep the division functioning smoothly. This document is divided into the following parts: (1) Special Education Division; (2) Students Served; (3) Funding; and (4) State Performance Plan/Annual Performance Report. Special Education Acronym Dictionary is appended. (Contains 11 figures and 36 tables.) (ERIC).
AnmerkungenMontana Office of Public Instruction. P.O. Box 202501, Helena, MT 59620-2501. Tel: 888-231-9393; Tel: 406-444-3095; Web site: http://opi.mt.gov
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: