Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAllen, Jeff; Fisher, Teri; Robbins, Steve; Moore, Joann; Buck, Jill; McKinniss, Tamera; Hanson, Mary Ann
InstitutionACT, Inc.
TitelLessons Learned Implementing Online Teacher Professional Development within a School Improvement Initiative. ACT Research Report Series, 2011-2
Quelle(2011), (116 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Teacher Attitudes; Faculty Development; School District Size; Online Courses; Blended Learning; Educational Improvement; Teacher Collaboration; Teamwork; Meetings; Mathematics Curriculum; Educational Change; Grade 9; Algebra
AbstractThis study examined teacher perceptions of online and face-to-face professional development (PD) in four large school districts implementing an integrated school improvement initiative. The online PD component of this study was designed to support core 9th grade mathematics curriculum, and aligned safety net programs in literacy and mathematics. Study groups, a training format that provides materials to facilitate face-to-face teacher team meetings, supported collaboration within teacher teams in middle and high schools. Survey and interview data on 101 individuals--including 51 teachers who participated in online PD or study groups--are used in this report. The study guided recommendations for practitioners implementing blended PD models tied to a conceptual map of factors affecting successful delivery of the PD. Lessons learned from the study include lessons relating specifically to online PD and others related to PD in general. Appended are: (1) Survey and Interview Results; and (2) Coding System for Interviews. (Contains 3 figures, 76 tables and 1 footnote.) (As Provided).
AnmerkungenACT, Inc. 500 ACT Drive, P.O. Box 168, Iowa City, IA 52243-0168. Tel: 319-337-1270; Web site: http://www.act.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: