Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKezar, Adrianna; Frank, Vikki; Lester, Jaime; Yang, Hannah
InstitutionUniversity of Southern California, Los Angeles. Center for Higher Education Policy Analysis.
TitelWho's Who in Postsecondary Institutions?
Quelle(2009), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCampuses; Focus Groups; Postsecondary Education; Institutional Characteristics; Partnerships in Education; Interviews; Case Studies; Primary Sources; Resource Materials; Business Communication; Group Dynamics; Guidelines; Best Practices
AbstractIn this document the authors provide practitioners offering education Independent Development Accounts (IDAs) with information about whom to partner with in a postsecondary institution. The authors gained this information through interviews, focus groups, and case studies with higher education and IDA practitioners. College campuses can sometimes feel like miniature cities and the authors want to make their partnerships with them as smooth as possible. This paper presents a list of some questions that will be answered through this document: (1) With which postsecondary institution should I partner?; (2) Whom should I contact initially?; (3) Who should be involved in the follow-up conversation?; (4) Where do I house the IDA?; (5) Where can I get match?; (6) Is there a financial institution on campus?; (7) Who can assist with asset-specific training?; and (8) Who already offers financial education? (Contains 7 endnotes.) (ERIC).
AnmerkungenCenter for Higher Education Policy Analysis (CHEPA). University of Southern California, Rossier School of Education, 3470 Trousdale Parkway, Waite Phillips Hall 701, Los Angeles, CA 90089-4037. Tel: 213-740-7218; Fax: 213-740-3889; e-mail: chepa@usc.edu; Web site: http://www.usc.edu/dept/chepa
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: