Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFroese-Germain, Bernie; McGahey, Bob
InstitutionCanadian Teachers' Federation
TitelOptimizing Conditions of Teachers' Professional Practice to Support Students with Special Educational Needs. Teacher Voice
Quelle(2012), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Student Needs; Educational Needs; Inclusion; Individualized Instruction; Special Education; Special Needs Students; Disabilities; Foreign Countries; Enrollment; Standardized Tests; Statistics; Canada
AbstractAcross the country, teachers are working to provide individualized instruction to the students in their classes. Teachers use their professional judgement to modify teaching to suit the learning needs of students. Occasionally, this modification is required as a result of students being formally identified as having a learning exceptionality. As classrooms become more diverse, the teacher's task becomes more difficult. The challenges associated with teachers adapting to meet individual student needs can be made more difficult given the trend toward standardization in education. It is counterintuitive to be focussing on individualized instruction while at the same time hoping for standardized outputs on a standardized assessment. This paper presents some of the specific conditions of practice necessary for teachers to properly support inclusive schools and classrooms. (Contains 5 charts and 15 endnotes.) (ERIC).
AnmerkungenCanadian Teachers' Federation. 2490 Don Reid Drive, Ottawa, ON K1H 1E1, Canada. Tel: 866-283-1505; Tel: 613-232-1505; Fax: 613-232-1886; Web site: http://www.ctf-fce.ca
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: