Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMariano, Gina; Tindal, Gerald; Carrizales, Dianna; Lenhardt, Brad
InstitutionUniversity of Oregon, Behavioral Research and Teaching (BRT)
TitelAnalysis of Teacher Accommodation Recommendations for a Large-Scale Test. Technical Report # 09-05
Quelle(2009), (62 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMeasures (Individuals); Decision Making; Teacher Participation; Academic Accommodations (Disabilities); Testing Accommodations; Group Testing; Accessibility (for Disabled); Models; Intermode Differences; Needs Assessment; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Skill Development; Professional Development; Educational Needs; Change Strategies; Alaska; Oregon; West Virginia
AbstractThe purpose of this study was to examine teachers' accommodation recommendations for students during large-scale tests using two different methods to assist teachers with the decision-making process. Then we present descriptive data on teacher recommended accommodations for two case students who had presenting data to warrant changes in the manner in which they should be tested. The most important variables we addressed in the accommodations teachers recommended as the (a) number of them, (b) their level of detail, and (c) their variety. The outcomes from the data support the need for increased accommodation training and further development of tools to aide teachers in the decision-making process. (Contains 43 tables and 6 figures.) (As Provided).
AnmerkungenBehavioral Research and Teaching. 175 Lokey Education 5262 University of Oregon, Eugene, OR 97403. Tel: 541-346-3535; Fax: 541-346-5689; Web site: http://www.brtprojects.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: