Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcBride, Amanda
InstitutionEducational Testing Service, Policy Information Center
TitelAddressing Achievement Gaps: The Language Acquisition and Educational Achievement of English-Language Learners. ETS Policy Notes. Volume 16, Number 2, Summer 2008
Quelle(2008), (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterConferences (Gatherings); Academic Achievement; English (Second Language); Achievement Gap; Second Language Learning; Educational Policy; Educational Research; Second Language Instruction
AbstractThe eighth "ETS Addressing Achievement Gaps Symposium" provided a public forum for educators, policymakers, and researchers to forge productive relationships that will advance their efforts to enhance the educational achievement of America's five million English-language learners (ELLs). The conference was held at ETS world headquarters in Princeton, N.J., Jan. 15-16, 2008. The symposium featured leading experts who have devoted years to studying, writing, and advocating for the diverse population of ELL students. The conference attracted more than 300 participants, including teachers, administrators, teacher educators, researchers, and policy analysts from across the country. This issue of "ETS Policy Notes" offers an overview of the issues, research, and insights highlighted at the conference. (Contains 4 figures.) [This document was edited by Richard J. Coley and Rose M. Payan.] (ERIC).
AnmerkungenEducational Testing Service. Rosedale Road Mailstop 19R, Princeton, NJ 08541-0001. Tel: 609-921-9000; Fax: 609-734-5410; Web site: http://www.ets.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: