Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionChildren's Action Alliance, Phoenix, AZ.
TitelA Decade of Data: The Compensation and Credentials of Arizona's Early Care and Education Workforce
Quelle(2008), (56 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCredentials; Educational Quality; Child Care; Child Care Centers; Financial Support; Preschool Teachers; Caregivers; Teacher Qualifications; Surveys; Teacher Salaries; Wages; Compensation (Remuneration); Trend Analysis; Brain; Paraprofessional School Personnel; Administrators; Fringe Benefits; Employment Level; Labor Turnover; Access to Education; Educational Attainment; Arizona
AbstractAs Arizona strives for a first-rate educational system, the foundation of care and education for our youngest children remains far too weak. This new report, "A Decade of Data: The Compensation and Credentials of Arizona's Early Care and Education Workforce," marks ten years of data on trends in the wages, benefits, and education levels of teachers in all types of licensed child care centers throughout Arizona. (Three appendixes include: (1) Methodology; (2) 2007 Survey Questions; and (3) 2007 Survey Responses. Contains 27 endnotes, 16 charts and 2 tables.) [Financial support was provided by the Governor's Office for Children, Youth and Families--Division for School Readiness with funding from the Child Care Development Fund, the Arizona Head Start State Collaboration Office, and First Things First.] (As Provided).
AnmerkungenChildren's Action Alliance. 4001 North 3rd Street, Phoenix, AZ 85012. Tel: 602-266-0707; Web site: http://www.azchildren.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: