Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLang, Susan; Stanley, Todd; Moore, Betsy
TitelShort Cycle Assessment: Improving Student Achievement through Formative Assessment
Quelle(2008), (225 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-5966-7073-0
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Student Evaluation; Formative Evaluation; Academic Achievement; High Stakes Tests; Data Analysis; Test Construction; Questioning Techniques
AbstractThis book shows you how to improve student achievement by providing them with frequent feedback on their work. It provides a step-by-step process to help you: (1) write good questions that assess student learning; (2) design your own formative assessments; (3) administer short-cycle assessments; (4) analyze and use data to shape instruction; and (5) prepare your students for high-stakes tests. Includes activities and forms to walk you through the process step by step. (ERIC).
AnmerkungenEye on Education. 6 Depot Way West Suite 106, Larchmont, NY 10538. Tel: 888-299-5350; Fax: 914-833-0761; e-mail: service@eyeoneducation.com; Web site: http://www.eyeoneducation.com/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: