Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFaryadi, Qais; Bakar, Zainab Abu; Maidinsah, Hamidah; Muhamad, Aminuddin
TitelRedefining Classroom Culture through Instructional Design
[Konferenzbericht] Paper presented at the International Malaysian Educational Technology Association (META)Convention (1st, Johor Bahru, Malaysia, Nov 2-5, 2007).
Quelle(2007), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterInstructional Design; Classroom Environment; Multimedia Instruction; Instructional Effectiveness; Learning Strategies; Teaching Methods; Program Guides; Design Preferences; Classroom Techniques
AbstractThis critical assessment attempts to define a good instructional design through the eyes and the minds of renowned scholars and the most outspoken educational psychologists such as Gagne, John Keller, Jerome Bruner, and Richard E. Mayer and so on. This examination also discusses ways in directing the mental map of students for better knowledge construction. This critical literature further inspects the tremendous advantages of technological assisted instructional design in our classrooms. This appraisal also discusses the key apparatus of an excellent instructional design and how teacher-centered methodology can utilize technology assisted instructions to improve their teaching paradigm and at the same time to avoid a memory overload. This crucial analysis further investigates the significance of having a sound instruction in motivating the young learners to gain knowledge faster, remember and at the same time to continue learning. The role of interactive multimedia in creating educational instructional design is also discussed. Useful recommendations are delineated in the later stage for the benefit of instructors. [This paper was published in: Proceedings of the 1st International Malaysian Educational Technology Convention. Volume 2, p797-802. Johor Bahru, Malaysia.] (Author).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: