Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelAll about Flight. Physical Science for Children[TM]. Schlessinger Science Library. [Videotape].
Quelle(2000)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1-57225-284-7
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Demonstrations (Science); Early Childhood Education; Elementary Education; Gravity (Physics); Hands on Science; Physical Sciences; Science Activities; Science Instruction; Videotape Recordings
AbstractUp, up and away! A hot air balloon, an airplane and even the space shuttle all defy the force of gravity, but they all do it in different ways. Children will learn about the basic concepts that make flight possible. With clear demonstrations and a hands-on project, students will be able to understand more easily the basic concepts behind various types of flight. One of the 11 volumes in the Physical Science for Children series in the Schlessinger Science Library. Part of the Schlessinger Science Library for Children Collection. This title correlates to the National Science Education Standards for Physical Science--properties of objects and materials, position and motion of objects, and light, heat, electricity and magnetism. This program includes a teacher's guide. (MM)
AnmerkungenSchlessinger Media, P.O. Box 580, Wynnewood, PA 19096-0580 (23-minute videotape, $29.95). Tel: 800-843-3620 (Toll Free); Fax: 610-645-4050; Web site: http://www.libraryvideo.com.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: