Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHetland, Lois
TitelUnderstanding Goals: Teaching the Humanities for Understanding in Middle School.
Quelle(1996), (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFine Arts; Fused Curriculum; Grade 7; Higher Education; Humanities Instruction; Integrated Curriculum; Interdisciplinary Approach; Junior High Schools; Middle Schools; Unified Studies Curriculum
AbstractThis paper focuses on the "Understanding Goals" element from the "Teaching for Understanding" framework. The study featured a one-year study program covering colonial America and integrating history, English, anthropology, geography, and the arts. The paper presents: (1) a definition of "Understanding Goals"; (2) a story of how one teacher came to use the principles of "Understanding Goals"; and (3) the value of "Understanding Goals." The instructor learned the "Teaching for Understanding" framework over two years while teaching seventh grade in an independent school in Cambridge, Massachusetts. (Author/EH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: