Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenFowler, Carol A. (Hrsg.)
InstitutionHaskins Labs., New Haven, CT.
TitelStatus Report on Speech Research, April-June 1993. SR-114.
Quelle(1993), (192 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdults; Chinese; Communication Research; Elementary Secondary Education; Higher Education; Infants; Language Acquisition; Language Research; Listening Skills; Literacy; Music; Speech Communication; Thai; Word Recognition
AbstractOne of a series of quarterly reports, this publication contains 11 articles which report the status and progress of studies on the nature of speech, instruments for its investigation, and practical applications. Articles in the publication are: "Evidence of Flexible Coding in Visual Word Recognition" (Kenneth R. Pugh and others); "Horizontal and Vertical Views of Chinese Psycholinguistics" (Ignatius G. Mattingly); "Learning to Perceive the Sound Pattern of English" (Catherine T. Best); "The Perceptual Infrastructure of Early Phonological Development" (Alice Faber and Catherine Best); "The Stability of Distinctive Vowel Length in Thai" (Arthur S. Abramson); "Calibration, Validation, and Hardware-Software Modifications to the Carstens EMMA System" (Peter J. Alfonso and others);"Morphological Analysis and the Acquisition of Morphology and Syntax in Specifically-Language-Impaired Children" (Karen M. Smith-Lock); "Hemispheric Asymmetries in Adults' Perception of Infant Emotional Expressions" (Catherine T. Best and others); "On Determining the Basic Tempo of an Expressive Music Performance" (Bruno H. Repp); "Musical Motion: Some Historical and Contemporary Perspectives" (Bruno H. Repp); and "A Review of P. Downing, S. D. Lima, & M. Noonan (Eds.), 'The Linguistics of Literacy'" (Ignatius G. Mattingly). (RS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: