Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRobinson, Ward R.
InstitutionNorth Carolina State Dept. of Public Instruction, Raleigh. Div. of Vocational Education.
TitelHomestead and Gardening Skills. A Guide for Providing Instruction for 11th and 12th Grade Students Enrolled in North Carolina's Secondary Schools [and] Vocational Education Competency Test-Item Bank. Agricultural Education.
Quelle(1986), (241 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Agribusiness; Agricultural Education; Agricultural Engineering; Agricultural Skills; Competency Based Education; Gardening; High Schools; Item Banks; North Carolina
AbstractThis document consists of a teacher's guide for a competency-based course on homestead and gardening skills designed for North Carolina's 11th- and 12th-grade students, and a list of competency test items applicable to the course. The teacher's guide contains course specifications, a list of competency statements, a sheet describing each unit of instruction, and a 161-item bibliography. The units cover general concepts in agriculture and agribusiness; Future Farmers of America activities and a supervised occupational experience program through home, school, and community resources; homestead planning; homestead and gardening mechanics; home safety; and home gardens. The test item bank contains true/false items, matching items, multiple choice items, ranking items, short answer items, fill-in-the-blank items, essay questions, drawing projects, and field demonstration projects. All items are cross-referenced to competencies in the homestead and gardening skills course. Answers are provided for all objective items; for other items, teachers are advised to develop such devices as observational checklists. (CML)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: