Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCalifornia Univ., Los Angeles. Center for Language Education and Research.; Center for Applied Linguistics, Washington, DC.; Arlington County Public Schools, VA.
TitelEnglish Skills for Life Sciences: Problem Solving in Biology. Tutor Version [and] Student Version.
Quelle(1990), (475 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Biology; Concept Formation; Cooperative Learning; English for Science and Technology; English (Second Language); Introductory Courses; Limited English Speaking; Problem Solving; Science Instruction; Second Language Instruction; Secondary Education; Vocabulary Development; Workbooks
AbstractThis manual is part of a series of materials designed to reinforce essential concepts in physical science through interactive, language-sensitive, problem-solving exercises emphasizing cooperative learning. The materials are intended for limited-English-proficient (LEP) students in beginning physical science classes. The materials are for teams of two students, the student and the tutor, with a separate workbook for each. Questions appear in the student workbook, prompts and answers in the otherwise identical tutor workbook. This combined document consists of the "Tutor Version" followed by the "Student Version." The volumes on problem-solving in biology address a variety of topics, including scientific method, affixes, measurement, classification, the cell, bacteria, the digestive system, nutrition, the circulatory system, the respiratory system, the skeletal and muscular system, the nervous system, the endocrine system, reproduction, integrated systems, genetics, and ecology. For each topic, the unit offers a brief introduction and a series of exercises. An index to specific terms used in the workbook is included. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: