Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPlourde, Lynn
TitelMore CLAS: Classroom Listening and Speaking. K-2.
Quelle(1989), (120 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN0-88450-408-5
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Classroom Techniques; Listening Skills; Oral Language; Primary Education; Skill Development; Speech Communication; Speech Instruction; Teaching Methods; Verbal Communication; Vocabulary Development; Vocabulary Skills
AbstractThis book is a follow-up to the original CLAS K-2 (1985) oral language program for kindergarten through second grade, but can also be used independently. It contains 50 additional listening and speaking activities designed for use together or individually with whole classroom groups. Each includes three to six activities with cut-outs, stories, and illustrations designed to improve speaking/listening skills and vocabulary through role-playing, games, discussions, and other interactive methods. The 12 sections cover vocabulary, concepts, listening, giving and following directions, auditory memory, grammar, rhyming, categorization, asking and answering questions, describing, role-playing and storytelling, and reasoning. A preface includes questions and answers about implementation of the system. (PB)
AnmerkungenCommunication Skill Builders, 3830 E. Bellevue, P.O. Box 42050, Tucson, AZ 85733 ($19.95, Catalog No. 7596).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: