Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenRosseel, Eddy (Hrsg.); Young Silva, Catherine (Hrsg.)
InstitutionAssociation Internationale pour la Recherche et la Diffusion des Methodes Audio-visuelles et Structuro-globales, Ghent (Belgium).
TitelCreativity and Language Dynamics: I--Creativity and Foreign Language Teaching. Proceedings of an AIMAV Seminar (11th, Brussels, Belgium, May 7-13, 1978).
Quelle(1982), (224 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; französisch; portugiesisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Andragogy; Audiovisual Aids; Child Language; Classroom Techniques; College Students; Creativity; English (Second Language); Foreign Countries; Games; Higher Education; Individual Development; Intensive Language Courses; Language Skills; Language Teachers; Literary Criticism; Literature Appreciation; Native Language Instruction; Preadolescents; Pronunciation Instruction; Second Language Instruction; Second Language Learning; Teacher Role; Teaching Methods; Television; Textbook Preparation; Brazil; Burundi
AbstractPapers in English, French, and Portuguese address topics of creativity and its relationship to: native language instruction by television; conditions of language production at the moment of the emergence of creativity; comparison teaching; foreign language teachers; modern language instruction; psychological, pedagogical, and cultural perspectives; self-expression; the interplay of language and pleasure; literary reading; textbook construction and teacher preparation; English language learning by Brazilian preadolescents; learning Portuguese as a foreign language; French language learning in Zaire; renewal of English instruction in Burundi; andragogy; teaching articulation and the verbo-tonal; coordinating audiovisual materials with the four language skills in an intensive English course; individual differences in pronunciation achievement; French language instruction to university students; classroom methods for language instruction; children's instruction; and foreign language literature instruction. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: